ZIHAN's FotoPage

By: ZIHAN BAHARUM

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 1-Dec-2009 00:00 Email | Share | | Bookmark
Butik T-Shirt Muslimah

KOD : TM 02 (Size S & M)
KOD : TM 01 (Size S)
KOD : TM 03 (Size S & M)
View all 18 photos...
Pelbagai design dan size T-Shirt Muslimah jenama Sinar Inspirasi ... labuh di paras bawah paha... tidak panas...warna yang menarik...

Harga Jualan (Tidak termasuk penghantaran)
RM35 - utk saiz S, M, L
RM38 - utk saiz XL
RM40 - utk saiz XXL dan XXXL


HUBUNGI KAMI:
Sebarang tempahan bolehlah dibuat melalui email zihanshop@yahoo.com @ SMS 012-4177162

Semua pembayaran hendaklah dimaklumkan kepada kami (terutama SELEPAS pembayaran dibuat)


Sila nyatakan:

* Nama & nick anda
* Detail transaksi anda
* Jumlah bayaran
* Alamat barang tersebut hendak dipos
* No H/P untuk urusan pos

Bayaran boleh dibuat melalui bank di bawah:

Nama: SHARNORZIHAN BT BAHARUM

Maybank : 166010069886


Pengiriman akan dilakukan setelah pengesahan bayaran telah diterima. Kami menggunakan khidmat Pos Laju.

Untuk 500g Pertama
Semenanjung = RM6
Sarawak = RM8
Sabah = RM9



KOD : TM 01 (Size S)


KOD : TM 02 (Size S & M)


KOD : TM 03 (Size S & M)


KOD : TM 04 (Size S, M, L & XXXL)


Saturday, 7-Nov-2009 16:35 Email | Share | | Bookmark
Cuti-cuti Penang

 
 
 
View all 6 photos...


Monday, 27-Jul-2009 06:55 Email | Share | | Bookmark
Kota Kinabalu, Sabah

 
 
 
View all 24 photos...
Tahun ni kami Cuti cuti Malaysia kat KK n Kundasang, Sabah... mmg besh p sana..tak puas p 4 hr je...mcm nak p ja lagi.. kan kan kan...

Sempat la kami bermalam di Pine Resort, Kundasang.. menikmati pemandangan Gunung Kinabalu....cantikk........sejuk...

bab shopping jgn cakap la... ingatkan aku sorang ja gilosh... my hubby pun sama naik tocang....itu ini nak dibelinya....sekotak besaq jugak la nak kena pos mai Kedah ni ar...

Pasar Filipin.....ya rabbi..terlalu byk kedai sampai tak tertengok.. ikut kaki ja nak p kedai mana...



Thursday, 9-Jul-2009 01:36 Email | Share | | Bookmark
Petik buah di dusun.....

 
 
 
View all 9 photos...
Isnin lepas, 6 Julai, kami sekeluarga p ke dusun Ain kat Alor Rambai... byk hari dah dia dok suruh kami p... tapi dok tak dan... kebetulan isnin lepas aku cuti...so ptg tu aku call mak Ain...nak p berjuang di dusun buah depa tu...

Sampai ja kami kat rumah..bedal buah rambutan n durian dulu... mak Ain jamu siap.. bila dah basah tekak.. baru kami mulakan operasi memetik dan memanjat... laki aku je yg panjat pokok pun.. aku tlg tgk n kutip kot bawah je... anak2 pun enjoy dok berlari sana sini...














Sunday, 5-Jul-2009 03:37 Email | Share | | Bookmark
Bendang Man, Sik

 
 
 
View all 6 photos...
Hari ni kami beramai2 ke Bendang Man Resort di Sik... happening sbb semua adik beradik dapat berkumpul... lama tak berkelah ramai2 mcm ni....


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net