ZIHAN's FotoPage

By: ZIHAN BAHARUM

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 9-Jul-2009 01:36 Email | Share | Bookmark
Petik buah di dusun.....

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Isnin lepas, 6 Julai, kami sekeluarga p ke dusun Ain kat Alor Rambai... byk hari dah dia dok suruh kami p... tapi dok tak dan... kebetulan isnin lepas aku cuti...so ptg tu aku call mak Ain...nak p berjuang di dusun buah depa tu...

Sampai ja kami kat rumah..bedal buah rambutan n durian dulu... mak Ain jamu siap.. bila dah basah tekak.. baru kami mulakan operasi memetik dan memanjat... laki aku je yg panjat pokok pun.. aku tlg tgk n kutip kot bawah je... anak2 pun enjoy dok berlari sana sini...














View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net